Kehidupan manusia seperti koi ini banyak dugaan dan cabaran.Marilah sama² dijadikan panduan dan tauladan buat semua pembaca di blog ini

Wednesday, July 19, 2006

Hidup ni byk sungguh cabaran!!

Hidup koi semakin hari byk cabaran ler..entahler..koi sabar jer..tak sangka aku jumpa balik pak sedara sepupu aku..dulu masa aku kecik2 aku suka pak sedara aku ni..cute dan kecik orgnnyer..tak sangka dia call koi dr jauh..ala pakcik koi ni kerja kat oversea..entahler setahun sekali jer balik..koi ni mana la nak ambik tau sangat.Walaupun pangkat pakcik tapi umur dia tua setahun jer dr koi...koi rindu ler pada atok koi..koi baru balik kg..sepupu koi dah ada anak..comel tau...hehe...macam koi...biasa ler..koi kini bahagia bersama Mawi..ops MyVi...hehe..koi bukan apa..koi dah pakwe namanye Mawi (MyVi)...Walaupun dia kereta..tapi koi bahagia bersamanyer..tak sakit hati dan jiwa..senang jaga...huhu.koi baru bw bf koi g servis..hm...makin best drive....koi kadang2 penin kepala kekadang...ye la..tak tahu yg mana satu?aku ingat umur semakin meningkat takde sape nak kacau..rupa2nyer...ada jugak..tapi bila melibatkan sedara mara ni koi malas ni..ala..tak payah pk..baik koi concentrate pada Mawi..hehe...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home